Menu
0

Klantenservice

+32 11 184 400
Vivantas

Rietkolk 57

3920

Lommel, België

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen
Hebben jullie alles in voorraad ?

Ja, alle producten die wij aanbieden op onze website worden uit onze eigen voorraad uitgeleverd.   Zo garanderen we een snelle levering en een optimale kwaliteitscontrole.  Wacht je echter net iets te lang dan gaat misschien iemand anders aan de haal met jouw favoriete item.

Hebben jullie meerdere stuks per artikel op voorraad?

Van veel artikelen hebben we meerdere stuks en verschillende maten op voorraad.   Van anderen hebben we dan weer een beperkte voorraad.   Alles is afhankelijk van wat we krijgen aangeboden van onze leveranciers.

Wordt de voorraad opnieuw aangevuld ?

We werken met deals welke gedurende een bepaalde tijd online blijven.   Binnen deze termijn wordt er geen voorraad aangevuld.   Het kan echter zijn dat we dezelfde artikelen later opnieuw krijgen aangeleverd en dat we ze in een nieuwe deal opnieuw te koop aanbieden.   Dit is echter nooit een zekerheid.

Hoeveel bedragen de verzendkosten ?

Vanaf een aankoopbedrag van € 39,95 verzenden we je bestelling gratis binnen België en Nederland.   Voor aankopen onder de € 39,95 rekenen we € 5,00 verzendkosten aan.

Mag ik producten retour sturen ?

Natuurlijk mag dit.  Voldoet een artikel niet aan je wensen om wat voor reden dan ook, dan kan je dit binnen de 14 dagen terug sturen.  Je kan dit zelf retourneren met een vervoerder naar keuze of je kan gebruik maken van ons retourlabel.  In dit laatste geval brengen we €5,00 in mindering op het terug te betalen bedrag.  Bijv.  je stuurt een artikel retour waarvoor je €30,00 betaalde en je gebruikt ons label.  We betalen dan €25,00 terug op je rekening.  Zo is een retour altijd voordeliger dan dat je dit zelf op eigen kosten retourneert.  Retours kan je makkelijk aanvragen via onze retourpagina.   Tip: maak een account zodat je via je besteloverzicht heel makkelijk artikelen kan retourneren.

Waar komen jullie producten vandaan ?

Uiteraard zijn onze producten 100% authentiek.   We kunnen zulke hoge kortingen geven doordat we werken met overstock, outlet en restpartijen welke we rechtstreeks inkopen bij de fabrikanten, groothandelaars en winkels.  Alle producten zijn in perfecte staat (A1 kwaliteit) met de originele labels.

Hoe weet ik dat ik geen nep producten koop ?

We kopen onze producten steeds in binnen Europa bij erkende groothandelaars, leveranciers en winkels.   Al de producten welke in ons magazijn arriveren worden daarenboven gecontroleerd op authenticiteit.  We zijn er ons dan ook van bewust dat er veel namaak producten online in omloop zijn en daarom verwijzen wij graag naar de tips van het Europees Centrum voor de Consument om te vermijden dat de consument namaak koopt. Als consument kan u bij een vermoeden van namaak steeds een klacht indienen via het meldpunt.

Wanneer mag ik mijn product verwachten?

Voor België hanteren we een levertermijn van 1dag.  Indien je voor 16u00 je bestelling plaatst wordt deze de volgende werkdag geleverd.   Voor Nederland hanteren we een levertermijn van 2 werkdagen.

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?

We proberen je per mail en in je account zo goed als mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang van jouw bestelling.  Uiteraard kan je tijdens kantooruren ook steeds terecht op ons nummer (+32)011 184 400 of vragen kunnen gesteld worden per mail [email protected].   We proberen deze mails steeds binnen de 24u te beantwoorden.

Wat als ik mijn track- en tracecode niet terugvind voor de opvolging van mijn pakket of de aanmaak van mijn retour ?

De track- en tracecode van je bestelling ontvang je per mail, maar als je deze niet meer vindt geen nood.  Neem even contact met ons op per mail of op (+32)011 184 400.   We gaan je vast en zeker kunnen verder helpen.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen ?

Bestellingen geplaatst voor 16u00 vertrekken hier dezelfde dag nog.  Ook wij zijn echter afhankelijk van onze vervoerder.  Sommige pakketten kunnen onverhoopt vertraging oplopen.  Door middel van de track en trace code kan je de bestelling steeds volgen.

Kan ik een bestelling wijzigen ?

Dit kan, maar dan kan je best even bellen met de klantendienst op het nummer +32 (0)11 184 400.  (Bereikbaar ma-vr van 09u00 - 17u30).   We kunnen wijzigingen doen in de mate dat onze voorraad dit toelaat.   

Hoe snel word ik terug betaald ?

Indien je bij je retour zending een terugbetaling hebt aangevraagd dan verwerken wij deze binnen de 48u na ontvangst van het pakket.  Terugbetalingen gebeuren via ons betaalplatform en dus op dezelfde rekening als waarmee je de betaling hebt uitgevoerd.  Afhankelijk van de transittijden staat het geld dan binnen enkele dagen terug op jouw rekening.

Kan ik ook goederen komen afhalen?

Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 09u00 - 17u00. Je kan dit aanduiden in de afhandeling van jouw bestelling.  Ons kantoor en magazijn bevinden zich op Rietkolk 57, 3920 Lommel, België (gebouw Cosmos group bvba).  We hebben verder geen andere fysieke winkels of afhaalpunten.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €39,95 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.