Premium outlet shopping van alle bekende merken 

Bestellingen voor 15u besteld worden dezelfde (werk)dag verzonden.

Gratis verzending vanaf €30

Mega kortingen want jij bepaalt wat je betaalt !

Vivantas

FAQ

Hoe bepaal ik zelf de prijs?
Elk artikel zetten we in aan een bepaald kortingpercentage ten opzichte van de reguliere winkelprijs.  De productpagina geeft aan wanneer je een prijsverandering mag verwachten op het desbetreffende product.  Indien niemand het product heeft aangekocht dan zal de prijs verder dalen.  Koopt binnen de aangegeven tijdspanne echter iemand het desbetreffende product dan stijgt de prijs terug naar de oorsponkelijke prijs.  Je bepaalt dus zelf aan welke prijs je het product wenst aan te kopen.  Op de pagina hoe werkt het vind je uitgebreidere info.

Hebben jullie alles in voorraad?
Ja, alle producten welke u aankoopt worden uit onze eigen voorraad uitgeleverd.   Zo garanderen we een snelle levering en een optimale kwaliteitscontrole.  Wacht je echter net iets te lang dan gaat misschien iemand anders aan de haal met jouw favoriete item.

Hebben jullie meerdere stuks per atikel op voorraad?
Van bepaalde artikelen hebben we meerdere stuks in verschillende maten op voorraad.   Van anderen hebben we dan weer een beperkte voorraad.   Alles is afhankelijk van wat we krijgen aangeboden van onze leveranciers.

Wordt de voorraad opnieuw aangevuld?
We werken met deals welke gedurende een bepaalde tijd online blijven.   Binnen deze termijn wordt er geen voorraad aangevuld.   Het kan echter zijn dat we dezelfde artikelen later opnieuw krijgen aangeleverd en dat we ze in een nieuwe deal opnieuw te koop aanbieden.   Dit is echter nooit een zekerheid.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Vanaf een aankoopbedrag van € 30,00 verzenden we je besteling gratis binnen België en Nederland.   Voor aankopen onder de € 30,00 rekenen we € 5,00 verzendkosten aan.

Mag ik producten retour sturen?
Natuurlijk mag dit.  Voldoet een artikel niet aan je wensen om wat voor reden dan ook, dan kan je dit binnen de 14 dagen terug sturen.  Indien je een terugbetaling wenst op je bankrekening zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Maar indien je opteert voor een tegoedbon (en je dus geen terugbetaling wenst op je rekening), dan betalen wij jouw retourkosten.  Retours kan je makkelijk aanvragen via onze retourpagina.

Waar komen jullie producten vandaan? 
Uiteraard zijn onze producten 100% authentiek.   We kunnen zulke gigantische kortingen geven doordat we werken met overstock, outlet en restpartijen welke we rechtstreeks inkopen bij de fabrikanten, groothandelaars en winkels.  Alle producten zijn in perfecte staat (A1 kwaliteit) met de originele labels.

Hoe weet ik dat ik geen nep producten koop? 
We kopen onze producten steeds in binnen Europa bij erkende groothandelaars, leveranciers en winkels.   Al de producten welke in ons magazijn arriveren worden daarenboven gecontroleerd op authenticiteit.  We zijn er ons dan ook van bewust dat er veel namaak producten online in omloop zijn en daarom verwijzen wij graag naar de tips van het Europees Centrum voor de Consument om te vermijden dat de consument namaak koopt. Als consument kan u bij een vermoeden van namaak steeds een klacht indienen via het meldpunt.

Wanneer mag ik mijn product verwachten?
Voor België hanteren we een levertermijn van 1dag.  Indien je voor 15u00 je bestelling plaatst wordt deze de dag daarna geleverd.   Voor Nederland hanteren we een levertermijn van 2 dagen.

Kan ik mijn kortings-, cadeau- of tegoedbon altijd gebruiken?
In principe wel.   Ook al scoor je een torenhoge korting, dan nog kan je een kortings- of tegoedbon inzetten.  Met je kortingsbon kan je echter niet onder 0 gaan.   Doe je bijv. een aankoop van € 8,00 en je hebt een kortingsbon van € 10,00.  Dan dien je € 0 te betalen, de € 2,00 overschot kan je dan later opkopen.  Ook kan je kortingscode ingezet worden om eventuele transportkosten te betalen.

Ik ben vergeten mijn korting- , cadeau- of tegoedboncode in te geven bij mijn bestelling, kan ik deze alsnog gebruiken?
Voor een bestelling welke je reeds bevestigd en afgerekend hebt kan dit niet.  Deze wordt immers automatisch verwerkt.  Wel kan je uiteraard je bon nog op een later tijdstip gebruiken voor een volgende aankoop.

Ik heb een cadeau- of tegoedbon gebruikt, maar ik wens het artikel terug te sturen.  
In dit geval heb je 2 keuzes.  Indien je het bestelde product retourneert op je eigen kosten dan ontvang je een terugstorting op je rekening + een nieuwe cadeau- of tegoedbon met de oorspronkelijke waarde van deze bon.  Indien je een retourzending wenst op onze kosten dan ontvang je een tegoedbon voor het totale bedrag.  Een cadeau- of tegoebon kan nooit ingewisseld worden voor geld.

Welke verzendmethodes hanteren jullie?
We verzenden onze paketten standaard met Bpost of PostNL.  Dit wordt dus bij u thuis afgeleverd of u kan het pakket gaan ophalen in het dichtsbijzijnde afhaalpunt indien u niet thuis bent.   UW pakket kan per uitzondering ook geleverd worden met DPD of DHL.  In de verzendmail welke u van ons ontvangt kan u nagaan met welke vervoerder het pakket onderweg is.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kan uw bestelling vlot online betalen via onze beveiligde betaalomgeving.  We aanvaarden volgende betaalmethodes: Bancontact; Online banking: KBC, Belfius, Fortis; Ideal, Visa, Mastercard, Paypall

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling? 
We proberen u per mail en in uw account zo goed als mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang van uw bestelling.  Uiteraard kan u tijdens kantooruren ook steeds terecht op ons nummer (+32)011 184 400 of u kan uw vraag stellen per mail info@vivantas.be.   We beantwoorden uw mail dan binnen de 24u.

Wat als ik mijn track- en tracecode niet terugvind voor de opvolging van mijn pakket of de aanmaak van mijn retour?
Uw track- en tracecode heeft u ontvangen per mail, maar als u deze niet meer vindt geen nood.  Neem even contact met ons op per mail of op (+32)011 184 400.   We gaan u vast en zeker kunnen verder helpen.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Bestellingen geplaatst voor 15u00 vertrekken hier dezelfde dag nog.  Ook wij zijn echter afhankelijk van onze vervoerder.  Sommige paketten kunnen onverhoopt vertraging oplopen.  Doormiddel van uw track en tracecode kan u altijd uw pakket volgen.

Kan ik een bestelling wijzigen?
Dit kan, maar dan kan u best even bellen met de klantendienst op het nummer +32 (0)11 184 400.  (Bereikbaar ma-vr van 09u00 - 17u30).   We kunnen wijzigingen doen in de mate dat onze voorraad dit toelaat.  Een artikel telefonisch bestellen kan dan weer niet.  Ons unieke shoppingsysteem met variabele prijzen laat dit niet toe.  

Hoe snel word ik terug betaald?
Indien je bij je retour zending een terugbetaling hebt aangevraagd dan verwerken wij deze binnen de 48u na ontvangst van het pakket.  We betalen u terug via ons betaalplatform en dus op dezelfde rekening als waarmee u de betaling heeft uitgevoerd.  Afhankelijk van de transittijden heeft u dan binnen enkele dagen het geld terug op uw rekening.

Kan ik ook goederen komen afhalen?
Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 09u00 - 17u00. U kan dit aanduiden in de afhandeling van uw bestelling.  Ons kantoor en magazijn kan u vinden op Rietkolk 57, 3920 Lommel, België (gebouw Cosmos group bvba).  We hebben verder geen andere fysieke winkels of afhaalpunten.